Utvärdering av marknadsföring av cykelvägar

Marknadsföring av nya cykelvägar ger ökat cyklande.

Utvärdering omslag.JPGUnder åren 2018-2020 genomfördes ett pilotprojekt i stöd av finansiering från Energimyndigheten för att se om riktade informationsinsatser i samband med att en cykelväg blir klar eller förbättras kan öka antalet cyklister. Resultatet visar att riktade kommunikationsinsatser och Mobility Management bidrar till fler cyklister.

Dokument

  • Utvärdering av marknadsföring av cykelvägar

    ( .pdf, 1,1 MB)

    Ladda ner

Fick du hjälp av informationen på sidan?

Tack för att du hjälper oss att förbättra webbplatsen!

Berätta gärna vilken information som är fel eller saknas genom att skicka en synpunkt till webbredaktionen.

Tänk på att webbredaktionen inte kan svara på eventuella frågor som du ställer här.

Tack för din hjälp att förbättra webbplatsen, dina synpunkter har skickats till webbredaktionen.